Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

pick a peak... again.


Έχει περάσει κάμποσος καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα σε τούτο το blog. Είναι σχεδόν ένας χρόνος και τώρα που το σκέφτομαι, συμπίπτει με την εποχή που εγκατέλειψα τα βουνά... Τώρα όμως είμαι πίσω στα ψηλώματα της Αρκαδίας, και τίποτα δεν θα με πάρει από δω πια, παρα μόνο ο θάνατος.  Έβαλα μπροστά μεγαλεπήβολα σχέδια κι από οτι φαίνεται απέτυχαν. Εκεί που η πρόθεσή μου ήταν να πω μερικές ιστορίες για τον κόσμο μας, έφτασα να κάνω βιοπορισμό από τα όνειρά μου. Μόνο που δεν μπορείς να φτιάξεις ύλη από το άυλο...  
 Έτσι, είμαι πάλι εδώ, στην κορυφή που έχει την ψηλότερη θέση στην καρδιά μου.
Θα κάνω αυτό που ησυχάζει το μυαλό μου και δίνει τροφή στην ψυχή μου. Θα πω τις ιστορίες μου όπως καταλαβαίνω, κι όσοι θέλετε μπορείτε να τις διαβάζετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Be nice to people